lagi band indie!



wey,jumper lagi korang dalam post terbaru loque..cube teker band per tu?..nak tau?.ha,name band tu adalah the rhaman..band ini ditubuhkan sekitar tahun 2005 di jasin,melaka..tanah tumpahnya air liur ku..ngeh3.,mule2 band ni dianggotai oleh 4 orang anak muda yg terdiri daripada hafiz(vox/gitar),adik(gitar),hayan(bass),ewin(dram)..abong(keyboard) dan yuyun(vox) juga adalah bandmates the rhaman..yg best nyer,hafiz tu ialah cikgu loque di smk datok bendahara!!!...wow!!bayangkan macam mana dia nak urus mase dier?dan ternyata bahawa kesibukannya bergiat dalam industri muzik ni bukanlah merupakan penghalang untuk dia mendidik anak2 bangsa!! band the rhaman memang dikenali ramai...dan lagu2 the rhaman sering disiulkan oleh anak2 muda masa kini.the rhaman juga merupakan teman 2 kepada band hujan,komplot,bittersweet,meet uncle hussain,lucy in the loo dan band2 yg lain..sampai disinilah pertemuan kita pada kali ini.so,loque harap korang semua akan terus support band the rhaman dan band2 indie yg lain...yes!!support band indie!!..skodeng lebih lanjut tentang the rhaman di..
myspace
amp.chanel

boley gak donlod kat sini..
tulisan di hati
letak balik sayap

4 komen:

Anonymous said...

wohhooo~
kat myspace, lagu the rhaman ko bg kat aku tu, pompuan nyanyi,
aku suka laki nyanyi..rock lagi.ngehe~

Loque said...

deen~o ko suke laki ek..tapi aku suke yg perempuan tu nyanyi..hehehe..tapi yuna lagi best..ko tau kan?aku ade bagitau ko dulu..suara die ngan piano memang besh gler!

izzmohd said...

penah denga tak pasal band semarak disco party??? tersangat baru ditubuhkan

Loque said...

anysz~band nasyid?wow..hebat2!!!...cakap ngan die aku kirim salam..cakap ngan die gak..majulah band untuk negara!

izudin~x la bro..nanti aku ushar2 kt member2 aku..

Copyright © 2008 - pencintaMUsix - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template