GIG lagi!!


so pe lagi..x paham2 ker?banyak band gempak2 seh!

14 komen:

Anonymous said...

asyik2 kat MCPA hall...
adoi,
jauh sgt dari umah aku,
tu yg malas pg~

Loque said...

deen~lepak la bro,kau kan kaki jalan,ala,member2 ko kan boley support..huhuhu..

Anonymous said...

weyh...aku jeles...boleh??

Loque said...

anysz~xder duit?mintak la kt bos ko yg pemurah tuu...wakaka..

wawa~boley sgt2..tapi kenape nak jeles plak ek?

Anonymous said...

aku nak pegi,tapi,jauh sangat.....uwaaaaaaaa.eh,Hujan takder?

Anonymous said...

ahaks...loque,ko ada dengar tak,time meet uncle hussein bawak lagu "salam terakhir-sudirman" kat radio era?really nice vocal.....geram!!!!!

Loque said...

pemburu~hujan x der r bro...coz diorang ader show di tempat lain maybe...aku x dengar la..ko ade copy lagu tu x?

Anonymous said...

ehem..
aku mmg kaki jln, tapi kalau dah tmpt tu boleh melonggarkan lutut aku yg problem,,,aku tak pg le,
kwn2 aku bukan suka nak pg gig ni...
aidil je lah yg rajin....
tapi umah aku dgn umah dia jauh,
dia salu pg kazen dia anta...

Anonymous said...

huahuahua,deen tak dpt jln kaki jauh jauh atas masalah kesihatan dia...ko pegi ler jemput dia loque,maner tau,kerana terpaksa dia akan berjalan...huehuehue.sorry deen :)
and tentang lagu tu,dia nyanyi live,tak sempat nak copy,itu pun secara tak sengaja dengaq... :)

Loque said...

deen~ko naik la keter..huhuhu..kalo ko x dapat pergi xper..aku rase minat ko lebih menjurus untuk tengok movie2 local..anyway,kalo dapat pergi ko pergi la walau apa jua cara sekalipon.

pemburu~jemput?wey,aku di melaka bukan disana..ko ingat dekat ker?aiseymen...ko cube r tanyer member2 ko..kalo ade nanti pass2 la kat aku nanti.ngeh2.

Anonymous said...

salam...hehehe,jauh rupernyer..ingatkan sebelah rumah jer...hihihi

Loque said...

pemburu~waiseymen...

Anonymous said...

salam...hihihi,lepas rindu tengok Hujan live time final OIAM...best nyer sora vocalis tu....gerammmmmmmmmmmm

Loque said...

baboon~walaweh,tu ko tengok kat tv jer..ko x tengok yg betul2 live..lagi gempak beb!!!

Copyright © 2008 - pencintaMUsix - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template