check2 rock2

check2 rock2...123 go!! bismillahirrahmanirrahim.assalamualaikumwarahmatullahhiwabarokatuh.first skali aku ingin mengucapkan tahniah kepada diriku kerana telah ade blog sendiri.
dan aku ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan terima kasih kepada saudara deen kerana membantu menyiapkan blog ini.thx sangat2.dia ada juga mempunyai
blog sendiri iaitu deenasour.terbaek.com.(aku promote nie..) Yang sebenarnya aku sudah ada blog sendiri.tapi disebabkan masalah teknikal yang amat kritikal,make blog itu telah pergi selama-lamanya.sob...sob...Apa aku merepek ni?cam nenek belah mak aku jer..
eh sory2,terlupe plak nak introduce kan diriku ini.aku adalah aku.dan aku bernama loque.nama dalam surat beranak kuno ku adalah muhammad loqman bin abdul karim.beranak di hospital melaka oleh ibu ku yang tercinta iaitu izzah binti abu bakar.
tinggal di jasin,melaka.sedang berada dalam species remaja.dan tahun ni adalah tahun penentuan ku samada idup atau mati.
kerana ape?sebab tahun ni aku ade exam penting...so doa2 kan lah aku yer..mesti korang tertanya2 kenapa name blog ini adalah pencintaMUsix kan?...dan kenapa MU tu ditype dalam huruf besar.M adalah untuk muzik dan U pula adalah untuk universal.kan muzik itu universal?..
dan nape aku tak letak muzik dengan ejaan yang sepatutnya.six tu adalah untuk genre2 yang terdapat dalam muzik.so korang tau kan ?kalo x tau pergi bukak buku teks muzik darjah lima halaman 21.
tujuan blog ini dilahairkan adalah untuk berkongsi2
idea tentang muzik.aku ni memang suke muzik.so kepade sesaper yg minat muzik,rajin2 lah lepak kat sini yek..hehe.n aku juga akan
berkongsi tentang kehidupan aku didalam kehidupan ku seharian,sebulanan,setahunan ..betoi ka ayat ku?..lastly,hope blog ini akan
dimeriahkan oleh bloggers2 yg hebat di negara ini.salam.majulah muzik untuk negara.

19 komen:

Anonymous said...

ehe.. slamat berblog..

Loque said...

yerp..
thx ezoodeen...
rajin2 ler jengah yer...

deennasour said...

eh eh, blom apa2 lagi ezodeen dah mask dulu,,haha,
selamat berblog,,
aku pun dah promote blog ko tuh..
tahniah!!

Loque said...

memang ler aku ezoodeen datnag awal.
aku pernah lepak kat blog die..
thx alot deen!!

izzmohd said...

yeshh... aku dating awal! eh.. datang..

Anonymous said...

tahniah coz dah ade blog. .tapi bila nak pakai hosting n domain sendiri? kan lebih menarik.. hehehe..

neway, thanks coz ada link kan blog khai kat tepi sidebar tu... really appreciate it.. ok, khai hope hubungan perblogan kita akan kekal sampai bila2...

salam blog dari Khai.. scukz.com founder....

psstt: nak donlod mp3 lagi best, sila ke emp3s.blogspot.com .. khai develope web tu.. so enjoy k..

Loque said...

ezoodeen~wah mesti tengah kemaruk bercinta ni..

khai~thx.domain sendiri?ades..baru nak start berblog la bro..mesti gune yg simple2 dulu..ni pon nasib baek deen tolong seh...ok2 nanti loque pergi web tu!thx 4 ur supporting!

Anonymous said...

er,salam...lawatan balas.thanks sbb ko abas blog aku,tapi skejap gilak ko lepak,sik sempat mauk molah air...hehehhe.sekda la,guro ajak..keep up the good work..and selamat berblogging(tiru skrip izz...hehehe)
salam

Dato' Fazly said...

estrella.... dtg ker album lauching die kat centro aritu?

deennasour said...

lalala...nampak nya blog loque semakin di datangi oleh para2 blogger otai spt khai dan ezzodeen,
dan deennasour[wakaka perasan]
dan pakar indie malaysia iaitu dato'fazly serta wanted comentor iaitu pemburu...wakaka..

Anonymous said...

hehe... aku pon baru lagi dalam dunia blog.. sama2 la membantu...
aku macam kenal ko nie... tapi dah luper...
hehe..

Anonymous said...

luper nak cakap.. aku dah letak link blog ko.. thanks sbb letak aku punya...

Loque said...

pemburu~keep in touch ok?

dato' fazley~x datang tapi yg penting dah bli album die..uhuhu.

deen~ko pon tolong promote..thx!!

menteil~kenal?sape ek?

Anonymous said...

dah ada blog kena rajin update la...

Loque said...

wizurai~ok2.

Anonymous said...

ellow...

oo..ni die blog loque..

slmt berblog..

blog2 gak...study pon kne gak

gud luck spm..!

Loque said...

thx kak ecah!

izzmohd said...

eyh.. ko dok melaka kenape cakap sarawak?? aih.. pelik kamek... :D

Loque said...

ezoodeeen~sesajer jer..

Copyright © 2008 - pencintaMUsix - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template